niedziela, 1 grudnia 2013

Bohaterowie

Lena Marczak


Dziewczyna z Tomaszowa Mazowieckiego. Ma 28 lat. Studiowała Technologię Żywności i Żywienie Człowieka na Politechnice Łódzkiej. Przez 2 lata pracowała jako florystka w Kwiaciarni swojej cioci. Jednak ta niedawno zmarła. Teraz dostała pracę w Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Spale.












Łukasz Żygadło
 
Chłopak z Sulechowa, ma 34 lata. Studiował na Wydziale Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Grał w klubach polskich, greckich, tureckich, włoskich, a także rosyjskich. Powoływany do gry w Reprezentacji Polski w Siatkówce. Od paru lat gra na rosyjskich parkietach, obecnie przebywa w Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Spale. 







Na potrzeby tego opowiadania będą także siatkarze znani nam z parkietów polskich, a także zagraniczni. Ponadto przyjaciele i rodzina Leny oraz Łukasza.


Opowiadanie to jest zmyślone! Historie te nie miały miejsca. Nikogo nie chcemy urazić, czy też obrazić.
Życzymy miłego czytania :)


CZYTASZ=KOMENTUJESZ
                                                                                                                                  Jullaa i łasica :))

7 komentarzy:

  1. Zapowiada sie ciekawie, na pewno bede sledzic, informujcie mnie o nowych rozdzialach :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie: eteryczno-erotyczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się być wierną czytelniczką Waszego bloga. :)
    Będę wdzięczna za informacje o nowościach. Zapraszam również do siebie http://miedzy-noca-a-dniem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No to czekamy z niecierpliwością na nowego bloga;)
    Już dodajemy do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Historyczna chwila. Moja miasto się pojawiło. xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest Łukasz? Jestem i ja! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę! Ktoś mi tu Tomaszow rozsławia ;D nigdy bym nie pomyślała, że moje miasto będzie sławne haha ;D zapowiada się ciekawie ; )

    OdpowiedzUsuń